Pachet II – Obiecte inventar – Humanik Import-Export SRL
Subscrisa SOLVENDI S.P.R.L Filiala București, cu sediu social în București, Bd. Aviatorilor, nr. 43, Et. 1, Camera nr. 9, Sector 1 și adresă de corespondență în Cluj-Napoca, str. Pitești, nr.18, et. III, jud. Cluj, în calitate de lichidator judiciar al societății Humanik Import-Export SRL (în faliment, in bankruptcy, en faillite), cu sediul în Bistrița, str. C-tin Roman Vivu, nr. 15, sc. D, et. P, ap. 44, județ Bistrița-Năsăud, înmatriculată în Registrul Comerţului sub nr. J06/97/2003, C.U.I. RO 15236477, prin Sentința Civilă nr. 398 pronunţată în ședința din data de 22.10.2021, în dosarul nr. 4252/112/2017, aflat pe rolul Tribunalului Bistrița-Năsăud, organizează licitații publice pentru valorificarea următoarelor active la pachet sau individual:
Pachet II – Obiecte inventar | ||
1 | BOILER ELECTRIC DIN OTEL PT INCALZIRE 15L | 13,80 |
2 | BRAD PLASTIC | 1,40 |
3 | CANAPEA | 64,80 |
4 | CEAS DIGITAL | 1,40 |
5 | CIOCAN | 6,90 |
6 | SCARA ALUMINIU | 13,30 |
7 | SCAUN BIROU | 9,20 |
8 | SCAUN BIROU SK | 4,60 |
9 | STAMPILA COLOR | 2,30 |
10 | STINGATOR P6N2 | 6,90 |
11 | YALA BROASCA K | 4,10 |
12 | AEROTERMA 2000 W | 3,20 |
13 | CABLU OEM IMPRIMANTA USB 2.0, 1.8M | 0,90 |
14 | CALCULATOR | 2,30 |
15 | CALCULATOR HP+LICENTA WINDOWS PRO7 | 70,80 |
16 | CAPSATOR | 7,80 |
17 | DVR 8 04 2ch D1, 6 CIF | 38,60 |
18 | FILTRU DE CAFEA PHILIPS | 13,30 |
19 | MOBILIER BIROU | 73,50 |
20 | MULTIFUNCIONAL CANON PIXMA MG5450 | 20,70 |
21 | SCAUN BIROU ELIAS PIELE NEGRU | 4,60 |
22 | SCAUN BIROU MAGNUS CU SPATAR INALT | 4,60 |
23 | SCAUN FELICIA C11 | 1,80 |
24 | SCAUN TOMAS | 2,80 |
25 | TASTATURA | 1,80 |
26 | TASTATURA | 3,20 |
27 | TELEFOM SAMSUNG COVER GALAXY S4 | 27,60 |
28 | TELEFON GALAXY S4 MINI I9195 S | 27,60 |
TOTAL Pachet II | 433,80 | |
Total Pachet I+II | 2.643,60 |
Licitaţia va avea loc în data de 07.11.2024, ora 17:00 la adresa de corespondență a lichidatorului judiciar din Cluj-Napoca, str. Pitești, nr. 18, et. III, jud. Cluj. Înscrierea la licitaţie, achiziţionarea caietului de sarcini şi depunerea garanţiei de participare de 10% din preţul bunului licitat (condiţii obligatorii pentru participarea la licitaţie) se fac cel târziu până la ora 12.00, în ziua anterioară celei în care se organizează licitația publică.
În caz de neadjudecare, licitaţia publică se va repeta în aceleași condiții în data de 14.11.2024, ora 17:00.
Pentru informații suplimentare, fotografii ale activelor etc. ne puteți contacta la tel. 0751 016 040 și pe e-mail: sebastian.chindea@solvendi.ro.
Latest Posts
Bunuri mobile – TLI Team Management SRL
Subscrisa SOLVENDI SPRL Filiala București, cu sediul în București, Bd. Aviatorilor, nr. 43, Et. 1, Cam. Nr. 9, Sector 1 și adresa de corespondență în...
Pachet II – Obiecte inventar – Humanik Import-Export SRL
Subscrisa SOLVENDI S.P.R.L Filiala București, cu sediu social în București, Bd. Aviatorilor, nr. 43, Et. 1, Camera nr. 9, Sector 1 și adresă de...