PACHET de bunuri mobile Lapusului, Jud Cluj- ELMAFARM SRL
Subscrisa SOLVENDI S.P.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Pitești, nr. 18, et. II, jud. Cluj, în calitate de administrator judiciar al Elmafarm SRL (în reorganizare judiciară, in judicial reorganisation, en redressement), cu sediul în Cluj-Napoca, str. Victor Babeș, nr. 35, jud. Cluj, organizează licitații publice pentru valorificarea la prețul de pornire total* de 1.239.705,68 lei + TVA a următorului PACHET de bunuri mobile:
- Licență farmacie situată în Cluj-Napoca, Piața Ștefan cel Mare, nr. 15, ap. 2, jud. Cluj (fosta farmacie situată în Cluj-Napoca, str. Lăpușului, nr. 39, ap. 3, jud. Cluj) – Autorizație de funcționare nr. 543/NB/8319/06.10.2014 eliberată de Ministerul Sănătății – preț de pornire 915.364,80 lei + TVA;
- Stoc de marfă situat în farmacia din Cluj-Napoca, Piața Ștefan cel Mare, nr. 15, ap. 2, jud. Cluj (fosta farmacie situată în Cluj-Napoca, str. Lăpușului, nr. 39, ap. 3, jud. Cluj) – preț de pornire estimativ* 321.914,24 lei + TVA;
Bunuri mobile constând în:
Nr. crt. | Denumirea bunurilor | Preț de pornire (lei exclusiv TVA) | |
1 | Imprimanta fiscala | 808,88 | |
2 | Imprimanta fiscala | 808,88 | |
3 | Imprimanta fiscala | 808,88 | |
TOTAL (lei exclusiv TVA) | 2.426,64 |
Licitația publică va avea loc în data de 17.05.2022, ora 14:00 la sediul administratorului judiciar din Cluj-Napoca, str. Pitești, nr. 18, et. II, jud. Cluj. Înscrierea la licitație, achiziționarea caietului de sarcini și depunerea garanției de participare de 10% din prețul bunului licitat (condiții obligatorii pentru participarea la licitaţie) se fac cel târziu cu 2 ore înainte de organizarea licitației. În caz de neadjudecare a activelor, licitația publică se va repeta în aceleași condiții, în data de 31.05.2022, ora 14:00.
Informații suplimentare la tel. 0751.01.60.40 și prin e-mail: sebastian.chindea@solvendi.ro.
NOTĂ: *Administratorul judiciar subliniază faptul că prețul de pornire al stocului de marfă este estimativ întrucât reflectă valoarea acestuia la data publicării anunțului privind organizarea licitațiilor publice. Dată fiind fluctuația stocului de marfă ca urmare a activității derulate de societatea debitoare, urmează ca, în termen de 5 zile de la data achitării în integralitate a prețului, să fie realizat un inventar al întregului stoc însoțit de predarea acestui stoc către adjudecatar. Urmare a acestui inventar, prin raportare la constatările realizate, adjudecatarul/debitoarea va avea obligația plății/restituirii eventualei diferențe de preț datorat/încasat ca urmare a regularizărilor privind stocul.
Latest Posts
Bunuri mobile – Gemac SRL
Subscrisa SOLVENDI SPRL Filiala București, cu sediul în București, Bd. Aviatorilor, nr. 43, Et. 1, Cam. Nr. 9, Sector 1 și adresa de corespondență în...
Vânzarea în bloc sau „la pachet” bunuri mobile – Gemac SRL
Subscrisa SOLVENDI SPRL Filiala București, cu sediul în București, Bd. Aviatorilor, nr. 43, Et. 1, Cam. Nr. 9, Sector 1 și adresa de corespondență în...